WIND HELLAS | e-INVOICING PROJECT


Η WIND HELLAS AE είναι μια από τις κορυφαίες εταιρείες τηλεπικοινωνίας στην Ελλάδα με πολυετής και πανελλαδική παρουσία.
Ο τηλεπικοινωνιακός οργανισμός, με φιλοσοφία του το σεβασμό στις αρχές της βιώσιμης ανάπτυξης αλλά και της ευθύνης του προς το περιβάλλον σε συνδυασμό και με την συνεχή βελτιστοποίηση των επιχειρηματικών διαδικασιών του με τους συνεργάτες του, αναζητούσε μια ασφαλής, αξιόπιστη και διάφανη λύση, η οποία θα αυτοματοποιούσε την διαδικασία της τιμολόγησης προς το δίκτυο του εξοικονομώντας παράλληλα σημαντικό λειτουργικό κόστος.

Χαρακτηριστικά εταιρείας
  • Τέσσερα (4) διαφορετικά σημεία έκδοσης παραστατικών.
  • Έκδοση περισσοτέρων από 100.000 παραστατικών ετησίως.
  • Εσωτερικό Δίκτυο Πελατών (καταστήματα, dealers, vendors of leased lines).
  • Περισσότεροι από 600 παραλήπτες παραστατικών.
  • Περισσότερες από 10 ημέρες ολοκλήρωσης διαδικασίας τιμολόγησης (έκδοση, συγκέντρωση τιμολογίων, αποστολή στους πελάτες και επιβεβαίωση παραλαβής τους).

Ανάγκη
Βάσει των χαρακτηριστικών της εταιρείας, βασική ανάγκη της ήταν η εξοικονόμηση κόστους και χρόνου σε όλη την διαδικασία έκδοσης, αποστολής προς το δίκτυο της και αρχειοθέτησης των τιμολογίων.
Συγκεκριμένα:

  • Κεντρική ηλεκτρονική αρχειοθέτηση όλων των παραστατικών που εκδίδει και αποστέλλει.
  • Αυτοματοποιημένη, ασφαλής και έγκυρη διαδικασία ηλεκτρονικής αποστολής τιμολογίων στους πελάτες της.
  • Εξοικονόμηση κόστους και χρόνου με παράλληλη βέλτιστη αξιοποίηση ανθρωπίνων πόρων από την διαδικασία αναζήτησης, ανάκτησης και επιβεβαίωσης παραλαβής των τιμολογίων από τους πελάτες.

Archiving Connect και Paperless Connect
Με τις λύσεις Archiving Connect και Paperless Connect, η WIND HELLAS AE:

  • Αυτοματοποίησε τις διαδικασίες ηλεκτρονικής αρχειοθέτησης όλων των λογιστικών παραστατικών της και της αποστολής τιμολογίων στους πελάτες της.
  • Έχει ένα κεντρικό σημείο διαχείρισης των παραστατικών που εκδίδονται έχοντας τον απόλυτο έλεγχο για κάθε βήμα της διαδικασίας τιμολόγησης από την έκδοση των παραστατικών μέχρι και την αποστολή τους.
  • Έχει άμεση πληροφόρηση για την παραλαβή των τιμολογίων από τους πελάτες της.

Οφέλη
    • Σημαντική Εξοικονόμηση Κόστους (>65%) της ηλεκτρονική αρχειοθέτησης των λογιστικών παραστατικών από:
      • Την κατάργηση εκτύπωσης των παραστατικών που αποστέλλει ηλεκτρονικά αλλά και από τα αντίγραφα των υπολοίπων που αρχειοθετεί ηλεκτρονικά.
      • Την μείωση κόστους εκτύπωσης (π.χ. χαρτί, μελάνι, αναλώσιμα κτλ).
      • Την μείωση χρόνου διαχείρισης και ανάκτησης των παραστατικών.
      • Τον φυσικό χώρο αρχειοθέτησης (π.χ. κλασέρ, ντουλάπες, αποθήκες κτλ).
  • Μείωση κόστους αποστολής ηλεκτρονικών παραστατικών (από ~3€/παραστατικό σε 0,30 €/παραστατικό).
  • Συνολική εξοικονόμηση κόστους από την διαδικασία έκδοσης, αρχειοθέτησης, αποστολής και επιβεβαίωσης παραλαβής τιμολογίων ~60.000€/έτος.
  • Ενίσχυση της κοινωνικά υπεύθυνης συμπεριφορά της, αναπτύσσοντας τις επιχειρηματικές δραστηριότητες με γνώμονα τις αρχές της αειφορίας, εξοικονομώντας:
    • 2 Τόνους CO2
    • 8 Δέντρα
    • 25 Τόνους Νερό.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΑ ΕΡΓΑ

ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΣΕΤΕ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΣΑΣ;
Επικοινωνήστε μαζί μας, μέσω της φόρμας επικοινωνίας ή στέλνοντάς μας e-mail.