EUROBANK | e-INVOICING PROJECT


O Όμιλος EUROBANK είναι ένα χρηματοοικονομικός οργανισμός ο οποίος κατέχει στρατηγική θέση στο Ελληνικό τραπεζικό σύστημα όσο σε χώρες των Βαλκανίων.
Ο στρατηγικός χαρακτήρας τους Ομίλου και οι συνεργασίες του με ένα μεγάλο αριθμό επιχειρήσεων από διάφορους κλάδους της αγοράς, καθιστούν απαραίτητη τη δημιουργία της υποδομής και των διαδικασιών που θα υποστηρίξουν το κύκλωμα των μεταξύ τους συναλλαγών. Μια τέτοια διαδικασία είναι και εκείνη της παραλαβής και διαχείρισης των ηλεκτρονικών τιμολογίων που λαμβάνει από αυτούς.

Χαρακτηριστικά διαδικασίας
  • Παραλαβή και αρχειοθέτηση μεγάλου όγκου τιμολογίων από προμηθευτές.
  • Καταχώριση των πληροφοριών τιμολογίων που λαμβάνονται
  • από προμηθευτές.
  • Συσχετισμός της πληροφορίας των τιμολογίων με συγκεκριμένους επιχειρηματικούς κανόνες.

Ανάγκη
Βάσει των χαρακτηριστικών του Ομίλου και του μεγάλου όγκου εισερχόμενων τιμολογίων από συνεργάτες, βασική ανάγκη ήταν η βελτιστοποίηση των διαδικασιών αρχειοθέτησης και καταχώρησης των πληροφοριών τους στο μηχανογραφικό σύστημα της τράπεζας.
Συγκεκριμένα:

  • Αυτοματοποιημένη διαδικασία καταχώρησης των στοιχείων τιμολογίων προμηθευτών.
  • Συσχετισμός των εισερχόμενων τιμολογίων προμηθευτών με την παραγγελία που εκδίδεται από την τράπεζα και με παράλληλη
  • εφαρμογή επιχειρηματικών κανόνων (όπως επιμερισμός σε κέντρα κόστους κ.α.).
  • Αυτοματοποιημένη και οργανωμένη ηλεκτρονική αρχειοθέτηση των τιμολογίων που λαμβάνονται ηλεκτρονικά (είτε μέσω email, είτε μέσω υπηρεσίας).
  • Εξοικονόμηση κόστους και χρόνου με παράλληλη βέλτιστη αξιοποίηση ανθρωπίνων πόρων από την διαδικασία αναζήτησης, ανάκτησης και διαχείρισης των εισερχομένων ηλεκτρονικών τιμολογίων.

Archiving Connect, Paperless Connect και i-Connect
Με τις λύσεις Archiving Connect, Paperless Connect και i-Connect, o Όμιλος EUROBANK:

  • Αυτοματοποίησε τις διαδικασίες καταχώρησης των πληροφοριών τιμολογίων που λαμβάνει από προμηθευτές του.
  • Βελτιστοποίησε σημαντικά, μέσω της εφαρμογής ειδικών επιχειρηματικών κανόνων, τις εσωτερικές διαδικασίες καταχώρησης και ελέγχου των πληροφοριών τιμολογίων.
  • Αυτοματοποίησε την ηλεκτρονική αρχειοθέτηση των παραστατικών
  • που λαμβάνει ηλεκτρονικά, ανεξαρτήτου τρόπου παραλαβής (email ή υπηρεσία).
  • Αυτοματοποίησε τους ελέγχους της πληροφορίας των εισερχόμενων τιμολογίων σε σύγκριση με τα άυλα τιμολόγια που λαμβάνει από ορισμένους προμηθευτές.
  • Αξιοποίησε σημαντικά το ανθρώπινο δυναμικό μέσα από την άμεση ανάκτηση και διαχείριση των ηλεκτρονικά αρχειοθετημένων εισερχόμενων τιμολογίων.

Οφέλη
  • Σημαντική εξοικονόμηση κόστους (~40.000 €/έτος) από την αυτόματη καταχώρηση των πληροφοριών των εισερχόμενων λογιστικών παραστατικών και της ηλεκτρονικής αρχειοθέτησης τους και διαχείρισης τους μέσω:
    • Της κατάργησης της χειροκίνητης καταχώρησης.
    • Της εξάλειψης λαθών λόγω της μη χειροκίνητης καταχώρησης.
    • Ποιοτικότερη αξιοποίηση ανθρώπινου δυναμικού (άμεση και αυτόματη αρχειοθέτηση των ηλεκτρονικών τιμολογίων).
    • Εξοικονόμηση διαχειριστικού χρόνου από την ηλεκτρονική
  • αναζήτηση τιμολογίων.
      • Άμεση, εύκολη και οργανωμένη αναζήτηση και ανάκτηση ηλεκτρονικών αρχειοθετημένων τιμολογίων.
    • Ενίσχυση της εταιρικής κοινωνικής ταυτότητας της επιχείρησης καθώς εφαρμόζοντας μια πιο φιλική προς το περιβάλλον λύση, εξοικονομεί:
      • 2 Τόνους CO2
      • 9 Δέντρα
      • 20 Τόνους Νερό.

    ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΑ ΕΡΓΑ

    ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΣΕΤΕ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΣΑΣ;
    Επικοινωνήστε μαζί μας, μέσω της φόρμας επικοινωνίας ή στέλνοντάς μας e-mail.