Σύμφωνα με την συνέντευξη του Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων κύριου Θεοχάρη που παραχώρησε στο taxheaven στις 12.11.2013 (δείτε όλη την συνέντευξη εδώ):
«Σχετικά με τη μηνιαία υποβολή καταστάσεων με τις συναλλαγές των επιχειρήσεων, θέλω να δώσω κάποιες διευκρινίσεις. Εκτός από τις συναλλαγές που αφορούν στα έσοδα –που θα υποβάλλονται μηνιαίως- θα υποβάλλονται και καταστάσεις με τις συναλλαγές των εξόδων (ανάλογα με την κατηγορία βιβλίων που τηρούνται), δηλαδή θα υποβάλλονται κάθε τρίμηνο ή μηνιαίως. Για παράδειγμα τα έσοδα του μηνός 1/2014 θα υποβάλλονται έως τις 15 του 2/2014. Στη δεδομένη χρονικά στιγμή, η τεχνολογία μας επιτρέπει χωρίς να υπάρχει μεγάλο κόστος, να έχουμε ένα μεγάλο εργαλείο για να απελευθερώσουμε την αγορά.»
και συνεχίζει λίγο παρακάτω ότι αυτό μπορεί να γίνει και: «Μέσω των εταιριών παροχής υπηρεσιών ηλεκτρονικών τιμολογίων».
Στο σημείο αυτό επισημαίνουμε ότι η υπηρεσία paperless connect είναι πλήρως συμβατή με την υποχρέωση αυτή.