Η εταιρεία παρέχοντας λογισμικό μέσω Saas (Software as a Service), προσφέρει υπηρεσίες Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης με σκοπό την αυτοματοποιημένη, ασφαλή και εγγυημένη αποστολή ή/και παραλαβή ηλεκτρονικών τιμολογίων μεταξύ εταιρειών τόσο του εσωτερικού όσο και του εξωτερικού. Κατά αυτόν τον τρόπο οι επιχειρήσεις μπορούν να εκμεταλλευτούν σημαντικά οφέλη από την σημαντική εξοικονόμηση κόστους, χρόνου αλλά και από τους αυτοματοποιημένους ελέγχους για την έκδοση και παραλαβή των τιμολογίων.
Είναι χαρακτηριστικό ότι από την πρώτη μέρα λειτουργίας των υπηρεσιών μέχρι σήμερα, περισσότερα από 22.000.000 παραστατικά έχουν διακινηθεί μεταξύ περισσότερων από 5.000 επιχειρήσεων οι οποίες ανήκουν σε διάφορους κλάδους δραστηριότητας όπως λιανικό/χονδρικό εμπόριο, βιομηχανία, τηλεπικοινωνίες, τραπεζικός κλάδος, φαρμακευτικός, υπηρεσιών κτλ.
Έχοντας γνώση των επιχειρηματικών αναγκών σε ένα ευρύ φάσμα κλάδων και επιχειρηματικών δραστηριοτήτων όπως: Τουρισμός, Εκδόσεις, Τηλεπικοινωνίες, Τράπεζες, Λιανεμπόριο και Ένδυση, η Impact έχει εξελιχθεί στον πιο αξιόπιστο συνεργάτη για τις επιχειρήσεις που χρειάζονται δυναμικές λύσεις για την ανάπτυξη των δραστηριοτήτων τους μέσω της τεχνολογίας. Η Impact, στα πλαίσια αυτά δημιουργεί πλήρως δυναμικά web sites εταιρικής προβολής, B2B & B2C Portals και e-shops, αλλά και εξειδικευμένα web based συστήματα όπως συστήματα για Request for Proposal & Request for Quotation.
Βασισμένη στις τεχνολογίες Microsoft SharePoint και Microsoft BizTalk η Impact υλοποιεί εταιρικά SharePoint Intranet και Extranet, και επιπλέον υλοποιεί και τη διασύνδεση / ολοκλήρωση εφαρμογών μεταξύ διαφορετικών συστημάτων. Με τις λύσεις μας, οι εργαζόμενοι μιας επιχείρησης αποκτούν ένα εύχρηστο εργαλείο αναζήτησης πληροφοριών και εταιρικών δεδομένων που χρειάζονται για την καθημερινή τους εργασία, αξιοποιώντας έτσι τις πληροφορίες που σήμερα βρίσκονται διάσπαρτες σε διάφορα σημεία (e-mail, σκληρός δίσκος, φάκελοι δικτύου, εφαρμογές, στο «μυαλό» των συναδέλφων, κλπ.) με αποτέλεσμα την αυτοματοποίηση διαδικασιών ενός οργανισμού, τον έλεγχο και την έγκριση εγγράφων, την διαχείριση αιτήσεων εξόδων, την επιτήρησης αδειών προσωπικού, την αποχώρηση υπαλλήλων κ.α.
Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε παρακάτω: