Value Added Υπηρεσίες | e-Τιμολόγηση | Impact

VALUE ADDED ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

ΕΠΩΦΕΛΗΘΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΠΡΟΣΘΕΤΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
ΚΑΙ ΛΥΣΕΙΣ ΠΡΟΣΤΙΘΕΜΕΝΗΣ ΑΞΙΑΣ

ΛΥΣΕΙΣ ΠΡΟΣΤΙΘΕΜΕΝΗΣ ΑΞΙΑΣ

Υπηρεσίες διασύνδεσης και αυτοματοποίησης διαδικασιών που ολοκληρώνουν τον κύκλο της e-Τιμολόγησης
Η ηλεκτρονική τιμολόγηση και ηλεκτρονική αρχειοθέτηση αποτελούν από μόνα τους σημαντικά επιχειρηματικά εργαλεία για την αυτοματοποίηση κρίσιμων επιχειρηματικών διαδικασιών και σημαντική μείωση κόστους.
Οι λύσεις καλύπτουν το μεγαλύτερο μέρος των αναγκών των επιχειρήσεων ενώ συνεχώς αναπτύσσονται νέες λειτουργίες βάσει των αναγκών των επιχειρήσεων.

Παρόλα αυτά, σεβόμενοι τις ιδιαίτερες ανάγκες της κάθε επιχείρησης, μπορούμε να προσαρμόζουμε τις λύσεις μας στις ιδιαιτερότητες ανά περίπτωση.

Έτσι, προσφέρονται λύσεις προστιθέμενης αξίας, όπως η υπηρεσία διασύνδεσης και παρακολούθησης αντιπροσώπων, αλλά και μια γκάμα επιπλέον λειτουργικότητας στη λύση ηλεκτρονικής αρχειοθέτησης:

  • Distributors Connect, για την παρακολούθηση των πωλήσεων μέσω αντιπροσώπων.
  • Incoming Archiving, για την αρχειοθέτηση και των τιμολογίων που λαμβάνετε από τους προμηθευτές σας.
  • Proof of Delivery, για την αυτοματοποιημένη επισύναψη σχετικών εγγράφων (π.χ. υπογεγραμμένων από τους πελάτες δελτίων αποστολής).
  • Reverse Archiving, για την αυτοματοποιημένη ηλεκτρονική αρχειοθέτηση όλων των παραστατικών σας παρελθόντων ετών.

 

Δημιουργούμε

…ΛΥΣΕΙΣ ΠΟΥ ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΤΙΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ ΚΑΘΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ

DISTRIBUTORS CONNECT – ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΩΝ

Για την έγκαιρη και έγκυρη παραλαβή πληροφοριών αντιπροσώπων
Εάν διαθέτετε δίκτυο αντιπροσώπων και χρειάζεστε έγκυρα και έγκαιρα πληροφορίες προκειμένου:

  • να παρακολουθήσετε την αποδοτικότητα των πωλήσεων,
  • να βελτιστοποιήσετε τις τριγωνικές πωλήσεις με αυτόματη έκδοση τιμολογίων από την πληροφορία των δελτίων αποστολής των αντιπροσώπων,
  • να υπολογίσετε τα bonus τζίρου και τις επιστροφές με εγκυρότητα.

Η ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΩΝ DISTRIBUTORS CONNECT ΕΙΝΑΙ ΙΔΑΝΙΚΗ ΓΙΑ ΕΣΑΣ!

Μέσω της υπηρεσίας Distributors Connect κερδίζετε:

  • εύκολη διασύνδεση με τους αντιπροσώπους σας,
    δεν απαιτείται καμία χειροκίνητη διαδικασία από την πλευρά των αντιπροσώπων, και καμία παρέμβαση στο σύστημά τους,
  • αυτόματες ενημερώσεις
    για το πλήθος των παραστατικών που έχουν ανταλλαχθεί, για την εύρεση οποιουδήποτε σφάλματος γραμμογράφησης, ελλιπών στοιχείων στο παραστατικό κτλ.
  • παρακολούθηση και διαχείριση των πληροφοριών πωλήσεων
    μέσω πρόσβασης σε web portal για επιπρόσθετη πληροφόρηση, όπως προβλέψεις πωλήσεων ή αποθεμάτων.

Ενώνουμε

…ΤΙΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΣΑΣ, ΜΕ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ

INCOMING ARCHIVING – ΑΡΧΕΙΟΘΕΤΗΣΗ ΕΙΣΕΡΧΟΜΕΝΩΝ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΩΝ

Αυτοματοποίηση τόσο της παραλαβής όσο και της αρχειοθέτησης των τιμολογίων σας
Μήπως η επιχείρησή σας λαμβάνει ηλεκτρονικά τιμολόγια από τους προμηθευτές σας αλλά η αποθήκευση και η αναζήτησή τους είναι χρονοβόρες και χειροκίνητες διαδικασίες; Αναγκάζεστε να τα τυπώνετε για εφαρμόζετε διαδικασίες εγκρίσεων τους;
Εάν επιθυμείτε μια ολοκληρωμένη και οργανωμένη λύση που θα αυτοματοποιήσει τόσο την παραλαβή όσο και την αρχειοθέτησή τους, η Archiving Connect είναι εδώ και για τα ηλεκτρονικά τιμολόγια που λαμβάνετε!
Αρχειοθετείστε ηλεκτρονικά & αυτόματα:

  • όλα τα εισερχόμενα ηλεκτρονικά τιμολόγια ανεξαρτήτως τρόπου παραλαβής
είτε λαμβάνετε ηλεκτρονικά τιμολόγια μέσω email ή μέσω Paperless Connect, η λύση Archiving Connect τα αρχειοθετεί σε ένα κεντρικό σύστημα,

  • οποιοδήποτε επισυναπτόμενο έγγραφο υπάρχει μαζί με τα λογιστικά παραστατικά (αναλυτικές χρεώσεις, παραγγελίες, σχετικά παραστατικά κτλ).

ΘΕΛΕΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ;
Συνδυάστε το με την ηλεκτρονική αρχειοθέτηση των παραστατικών που λαμβάνετε σε έντυπη μορφή, για ελαχιστοποίηση του χάρτινου αρχείου, καθώς και με workflow εγκρίσεων για τον έλεγχο και την εφαρμογή των εσωτερικών ροών εγκρίσεων των τιμολογίων δαπανών.

Ακολουθούμε

…ΤΑ ΑΛΜΑΤΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΠΑΡΕΧΟΥΜΕ ΤΙΣ ΑΡΤΙΟΤΕΡΕΣ ΛΥΣΕΙΣ

PROOF OF DELIVERY – ΑΥΤΟΜΑΤΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΑΡΧΕΙΟΘΕΤΗΣΗ ΔΕΛΤΙΩΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ

Ηλεκτρονική αρχειοθέτηση των υπογεγραμμένων παραστατικών και παρακολούθηση των παραδόσεων
Παραλαμβάνετε υπογεγραμμένα από τους πελάτες τα αποδεικτικά παραδόσεων σας και τα αρχειοθετείτε μόνο φυσικά;
Γιατί να μην τα αρχειοθετείτε ηλεκτρονικά και αυτόματα και να παρακολουθείτε με ηλεκτρονικό τρόπο τα αποδεικτικά των παραδόσεων/επιστροφών σας;
Δείτε τι κερδίζετε:

  • σημαντική εξοικονόμηση χρόνου στην ανάκτηση των παραστατικών καθώς γίνεται ηλεκτρονικά και δεν απαιτείται η πρόσβαση στο φυσικό αρχείο,
  • περισσότερη αξιοπιστία και μεγαλύτερη ασφάλεια από τον αποτελεσματικότερο έλεγχο των αποδεικτικών παραδόσεων.
Θέλετε ακόμα περισσότερα; Δείτε τις δυνατότητες της υπηρεσίας:

  • αυτόματη ψηφιοποίηση και ηλεκτρονική αρχειοθέτηση των υπογεγραμμένων παραστατικών,
  • αυτόματη σύνδεση του υπογεγραμμένου παραστατικού με το πρωτογενές ηλεκτρονικό παραστατικό για ευκολότερη αναζήτηση,
  • έξυπνες και αυτοματοποιημένες αναφορές: ενημέρωση επιστροφής όλων των υπογεγραμμένων παραστατικών για την καλύτερη παρακολούθηση της διαδικασίας,
  • άμεση εύρεση της φυσικής θέσης των υπογεγραμμένων παραστατικών – διασύνδεση με το φυσικό αρχείο,
  • δυνατότητα αποστολής του υπογεγραμμένου παραστατικού μέσω email ή της Paperless Connect υπηρεσίας προς τους πελάτες.

Λαμβάνουμε

…ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΚΑΘΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΩΣ ΚΙΝΗΤΡΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΜΑΣ

REVERSE ARCHIVING – ΑΡΧΕΙΟΘΕΤΗΣΗ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΝ ΕΤΩΝ

100% αξιόπιστη και ποιοτική μετατροπή όλων των παρελθοντικών χάρτινων παραστατικών σας σε ηλεκτρονικά
Η πρόσβαση στο φυσικό αρχείο παρελθοντικών λογιστικών παραστατικών, σας δυσκολεύει ενώ παράλληλα χάνετε χρόνο για την ανάκτησή τους;
Επιθυμείτε να έχετε περισσότερη ασφάλεια έχοντας ένα πλήρες και αξιόπιστο ηλεκτρονικό αντίγραφο όλων των παρελθοντικών σας παραστατικών;
Η λύση Archiving Connect μπορεί να μετατρέψει όλο το φυσικό σας αρχείο σε ηλεκτρονικό:

  • απλά, γρήγορα και χωρίς να μπείτε στην διαδικασία ψηφιοποίησης (scanning),
  • με 100% αξιοπιστία, καθώς ελέγχει εάν έχουν αρχειοθετηθεί όλα τα παραστατικά.
Και όλα αυτά με πολύ χαμηλότερο κόστος σε σχέση με χρονοβόρες και κοστοβόρες διαδικασίες ψηφιοποίησης (scanning).

Σε τι θα σας ωφελήσει το Reverse Archiving:

  • σημαντική εξοικονόμηση χρόνου: άμεση πρόσβαση στα παρελθοντικά λογιστικά παραστατικά, σε σχέση με τον χρόνο που συνήθως απαιτεί η παραδοσιακή αναζήτηση φυσικού αρχείου,
  • ένα σημείο πρόσβασης όλων των λογιστικών παραστατικών σας που περιλαμβάνει και τα παρελθοντικά,
  • αξιόπιστη και πιο ασφαλής λύση σε σχέση με το φυσικό αρχείο που είναι εκτεθειμένο σε φυσικές καταστροφές.

Ισχύς εν τη ενώσει

Η ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΜΕΛΟΥΣ ΜΑΣ ΔΡΑ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΟΓΝΩΣΙΑ ΜΑΣ

ΓΝΩΡΙΣΤΕ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ

ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ
κατεβάζοντας την μπροσούρα της Υπηρεσίας Διασύνδεσης Αντιπροσώπων ή την μπροσούρα της Ηλ. Αρχειοθέτησης.
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ
για να σας λύσουμε κάθε απορία, μέσω της φόρμας επικοινωνίας ή στέλνοντάς μας e-mail.